Friday, August 12, 2011

Leboh Raya Nik Aziz!!

Salam perjuangan..

Saya ada baca artikel pasal pembinaan leboh raya dinegeri kelantan bernilai 1.9 billion menghubungkan Kota Baru dengan Kuala Krai yang diumumkan oleh Husam, dan kalau ada leboh raya, mesti ada tol...dan memang bayaran tol memang ada...

Dulu marah kerajaan BN pasal tol..
Rupanya Pas pun sama....kononnya nak buat negara berkebajikan, tapi nak buat highway, kena bayar tol..
Betul kata Pak Ibrahim Ali, Pas bernafsu besar nak buat highway
Bekalan air pun tak berapa sempurna, nak buat highway...
Apa saja lah kau Husam.....!!!

Nak komen dari pembaca pasal hal ini....nak solat jumaat, salam hari jumaat

Wassallam

Wednesday, August 10, 2011

Dr Asri yang semakin lama semakin merapu!

Salam 1 Malaysia,

Semakin merapu mantan mufti negeri Perlis, makin banyak dia bercakap, makin orang meluat dengannya
Benarlah kata bijak pandai Islam, semakin banyak kita bercakap, semakin banyak silapnya akan  semakin banyak dosanya, kerana pulut santan binasa, kerana mulut, masuk neraka, nauzubillah

Maklumatnya ada dibawah..

KLIK DISINI


(Ihsan, RBF, Ruang Bicara Faisal)

Monday, August 8, 2011

Hassan Ali dihentam lagi...Habis madu, Hassan Ali kena terajang

Salam,

Nampak nya Hassan Ali dihentam lagi, selepas Ustaz Nasa, kini Hassan Ali menerima terajangan dari puak Pas sendiri yang diendorse oleh Dap parti  fasis dan PKR..

Nak Detail? KLIK dibawah

KLIK!



(Terima kasih pada Abang Zul Nordin)

Sunday, August 7, 2011

Istihar Perang Terhadap Murtadisma

Salam 1 Malaysia,

Nampaknya sudah "over" golongan ini
Insiden di gereja beberapa hari lepas menyedarkan kita
Ada cubaan nak memurtadkan orang Islam
Dibawah NGO yang berselindung atas nama "charity"
Apa pun, tahniah buat Ustaz Hassan Ali dan JAIS kerana mematahkan cubaan "murtadisma"
Walaupun Hassan Ali sendiri dikecam oleh pemimpin Pas sendiri
Apa lagi dari parti fasis DAPig dan sudah tentu PKR
Biar hilang jawatan, namun Hassan Ali tak rela hilang akidah Islamiah rakyat Selangor
Dia bersedia untuk kehilangan jawatannya..
Walaupun berbeza ideologi, namun Hassan Ali melakukan perkara yang betul
Untuk JAIS, Datuk Khusrin akan merasa bangga.
Jangan gentar Hassan Ali, kami bersamamu
Ayuh istihar perang terhadap Murtadisma..!!!!
Ini tanggungjawab umat Islam semuanya





Wasallam..

Panas Hati Tengok Video Ni!!!!!

Salam 1 Malaysia,

Nak mendidih darah saya tengok video ni.......memang dasar sial orang yang buat video ni,....skmm, jangan tengok saja..we want action!!!!

Nak Detail, klik dibawah

Video Sial

Wassallam

Monday, August 1, 2011

Salam Ramadhan buat saudara-saudara seIslamku

Salam 1Malaysia,


Saya ingin mengucapkan salam ramadhan buat saudara-saudara seIslamku, jadikan Ramadhan ini bulan muhasabah buat kita semua, bulan Ramadhan bukan bulan pesta makan atau pesta bazar semata-mata, tapi masa untuk kita membersihkan diri kita, memperbaiki amalan kita dan mentransformasi diri kita ke arah yang lebih baik..jadikan Ramadhan ini yang terbaik buat kita....

Salam Ramadhan buat sahabat-sahabat bloggers kita, kerja belum selesai lagi, perjuangan belum bernoktah lagi, semoga misi untuk membebaskan Selangor dari regim pakatan  yang ada sekarang, tercapai

Apa yang baik datang dari Allah, yang kurang dan khilaf datang dari saya sendiri, saya hanya manusia biasa..

Wassallam.

Friday, July 29, 2011

Anwar nak umpan Ku Li jadi KP(Ketua Pembangkang)?

Salam 1 Malaysia dan salam transformasi…


Saya ada membaca surat khabar hari ini yang YB Zahrain(Ahli Parlimen Bayan Baru ) berkata yang jika Anwar didapati bersalah dalam kes liwatnya, Ku Li ditawarkan menjadi Ketua Pembangkang.

Betul ke ini?

Apa Bapak Fasis Lim Kit Siang itu kata nanti?

Pada hemat saya, Ku Li tak mungkin jadi ketua pembangkang

Ku Li pernah kena kencing dengan Anwar, dia dah serik dah…

Masa  Anwar  kat Umno, Ku Li pernah kena tipu dengan Anwar!

Tak mungkin hujan balik ke langit…Ku Li takkan tertipu lagi

Itu pun kalau Ku Li ada pendirian..

Tapi saya percaya Ku Li akan menolak tawaran itu…

Ku Li dah serik dengan Lim Kit Siang…

Ku Li dah serik dengan Nik Aziz..

Jadi Ku Li kena berhati-hati lepas ini…


Wassallam…

Tuesday, July 26, 2011

Saya kembali

salam dan salam 1Malaysia

Ini adalah nama baru pada laman blog saya, kalau dulu "Revolusi Darul Ehsan 2012", kini bernama "Transformasi bukan Revolusi", namun agenda dan tujuannya tetap saya, membebaskan Selangor dari regim pakatan rakyat yang rasis dan fasis....

Terima kasih, tunggu artikel saya yang seterusnya, Insyaallah, bolehlah sahabat blogger linkkan laman saya

Wassallam

"JOM TRANSFORM SELANGOR DARI PAKATAN!"

Wednesday, July 13, 2011

Perubahan pada Blog Saya

Salam 1Malaysia dan Salam Perjuangan,

Saya buat keputusan untuk mengubah nama blog saya dari "Revolusi Darul Ehsan 2012" ke blog yang saya belum tetapkan namanya, namun artikel dan agenda tetap tidak berubah, iaitu untuk membebaskan negeri tanah tumpah darah saya dari regim Pakatan Rakyat dan bersama-sama mengembalikan Selangor pada yang berhak, iaitu  kerajaan Barisan Nasional.

Saya nak mengubah nama, kerana perkataan "Revolusi" itu tidak sesuai kerana itu menggambarkan keganasan seperti mana nasihat  Datuk Seri Utama Rais Yatim, yang menegaskan yang "Revolusi"  hanya sesuai untuk manusia yang bernama "Anugerah Tuhan" dan juak-juaknya seperti Ambiga dan Mat Sapu

Sementara mencari nama yang baru, saya tidak akan posting artikel buat masa ini....namun nama saja bertukar, agenda perjuangan tetap kekal dan sama. yang benar tetap benar, tiada kompromi untuk yang batil.

Terima kasih. Wassallam.

Tuesday, July 12, 2011

Salam buat semua, saya kembali berjuang

Salam 1Malaysia dan salam perjuangan,

Setelah pulih selepas pembedahan, saya kembali berjuang, walaupun baru bermula semula, sepanjang saya berehat, banyak perkara yang telah berlaku, baru-baru ini, golongan yang dinama kan "bersih aka bershit"
telah menganggu rehat saya, mereka buat lagi, sudah berapa kali diberi ingatan, namun memang dasar punya bangsat dan keras kepala, Saya menyumpah depan TV dan kalau saudara tahu perasaan dihati saya, si Ambiga betina sial tu, nak ludah depan dia, tapi sebenarnya yang punya kepala adalah lelaki yang kononnya
"Anu-Gerah Tuhan"....saya amat sedih dengan segelintir orang Melayu yang hanya kerana RM 200, sanggup melacurkan diri....hari itu sahaja negara kita rugi RM 100 JUTA!!!!.

Seronoklah orang-orang dari parti fasis macam DAP tu,  tengok bangsa kita gaduh sama sendiri, mereka duduk rilek di pub atau kopitiam...tengok keldaian mereka macam Pas dan Pkr merusuh, pada hal mereka adalah musuh sebenarnya...

Ada lagi ulasan yang saya nak beri....terima kasih pada sahabat-sahabat blogger yang terus menyiarkan gambar warga bershit ini......bersih...bersih...lama lama BERSHIT!

Wassallam.Revolution!!!!!

Friday, June 10, 2011

Saya Berehat selama sebulan.

Salam Perjuangan,

Saya baru menjalani pembedahan, membuang buasir kerana ada jangkitan dan saya sekarang sedang berehat dirumah selama 1 bulan, buat masa ini, saya tidak dapat posting artikel kerana saya masih belum pulih, namun saya akan kembali, Insyaallah, saya tak nak fikir pasal politik masa ini, sebab saya mahu sembuh dan sambung bila sampai masanya.......

Semoga sahabat bloggers yang lain meneruskan perjuangan kita, untuk mengusir unsur fasis, komunis, pemimpin macam anwar, nik aziz, lim kit siang dan lain-lain dari bumi kita ini......

Sudah cukup disini, kita akan bertemu lagi.....

Sekian, Wassallam.Revolution!!!!

Monday, May 23, 2011

Kalau tak sayang, lepaskanlah...

Salam perjuangan,

Kalau tak sayang bangsa sendiri, lepaskanlah
Kalau tak sayang negara sendiri, lepaskanlah
Kalau tak sayang agama sendiri, lepaskanlah
Kalau tak sayang parti sendiri, lepaskanlah
Kalau dah benci agama, bangsa dan tanahair, lepaskanlah
Untuk apa nak cakap banyak..
Kalau dah tak suka parti sendiri, pergilah...
Untuk apa nak beretorik lagi, tak suka, dah jemu, lepaskanlah..
Kalau tak boleh jadi menteri, lepaskanlah, ramai yang berkelayakan dan berwibawa menanti
Kalau tak boleh jadi pemimpin, lepaskanlah.
Lepaskanlah.....let it go..kalau tak boleh nak tolong bangsa sendiri..
Pergilah pada yang sudi.......pergilah kemana sahaja, jangan jejak dibumi bertuah ini lagi..
Kalau nak buat kacau, bukan disini
Kalau nak buat onar, bukan disini...


Wassallam, Revolution!!!

Tuesday, May 17, 2011

Kisah seorang Anak bernama Ehsan.

Salam Perjuangan,
Ehsan 3
Siapa tak kenal dengan Anwar P**** K****, siapa tak kenal Wan Azizah dan Nurul Izzah, anak pada Papa Hebat(di ranjang), apa nak saya cerita ialah mengenai anak lelak tunggal Anwar dan Wan Azizah bernama Ehsan, dia sudah berkahwin dan dia adalah juga sahabat baik pada Saiful Bukhari yang menjadi 'santapan' papanya dahulu....

Nak tahu cerita pasal Ehsan bin Anwar Ibrahim?  Sila klik dibawah

Ehsan 1

Ehsan 2

Ehsan 3

Ehsan dalam dilema, antara Ayah, Ibu,Kakak atau Sahabat setianya, semoga Ehsan mendapat pertunjuk ke arah kebenaran.

Wassallam, Revolution!!!

Saturday, May 14, 2011

Lagu untuk Bloggers United

Salam Pejuangan....

Saya terbaca pasal ada puak nak tikam belakang bloggers pro-kerajaan macam kita..terima kasih GAP kerana informasi....tapi tak apa...perjuangan harus diteruskan.....kita sebenarnya tak perlukan mereka kalau mereka cakap macam itu, kita berjuang demi Agama, Bangsa dan Tanah air........dan demi merampas balik Selangor dari Pakatan Rosak....kita akan terus berjuang, walau blog kita dihacked dan diganggu....

Wassallam.Revoution!!!  We Won't Back Down!!!!

Tuesday, May 10, 2011

Omega sudah paranoid...hahaha!!!

Salam perjuangan,,,,

Paranoid maksudnya....hilang akal, setahu saya..

Anwar omega sudah paranoid......dia kata Najib p**** ku*** , tapi Najib dapat tidur lena..

Lepas tu, dia kata, ada orang nak bunuh dia....!!! Paranoid Tahap Omega!!!!

Anwar Omega sudah Paranoid!!!!,


Sunday, May 8, 2011

Omegalica: Am I evil ???

Salam pejuangan....

Kita tangkap thrash petang ini..he he he...

Am I evil? Yes I am....but is not me......ask Omega

Monday, May 2, 2011

Anwar Ibrahim dan DAP lebih merbahaya dari Osama!

Salam Perjuangan..

Masih diperkatakan tentang 'kematian' Osama Laden, samada benar tidak, itu bukan soal.

Memang, Osama memang dikehendaki kerana 'dosa' nya pada Amerika pada 9/11...

Ya, Osama dulu orang kaya, tapi kerana simpati pada perjuangan Palestin, dia beralih arah..

Dan Al-Qaeda ditubuhkan untuk menghapuskan pengaruh Israel yang menunggang Amerika,

Kita marah pada Amerika kerana ' bunuh' Osama...., kita protes...kita bangkang

Tapi, ada yang lebih bahaya dalam negara  kita, depan mata kita..

Selepas PRU12, kita  tengok manusia macam ini, cuba buat onar dan memecahbelahkan perpaduan
yang kita bina sejak kemerdekaan..

Tapi sejak 8 Mac, semuanya berubah.....hanya kerana nak jawatan PM, maruah bangsa Malaysia cuba
diganggu gugat..

Orang macam ini lebih bahaya dari Osama..

Seburuk-buruk Osama, dia mempertahankan agamanya,

Tetapi golongan macam ini, kerana nak kuasa, mereka jual agama mereka, jual bangsa mereka, jual negara mereka demi kuasa dan takhta..

Dan orang ini bersenkongkol dengan Israel, musuh Osama, musuh Islam..

Jadi fikirkanlah...siapa paling bahaya..Osama atau Anwar Ibrahim dan DAP???..

Wassallam.Revolution!!!

Osama 10 kali lebih baik dari Nik Aziz!

Salam Perjuangan,

Sama ada Osama Laden hidup atau mati,dia tetap hidup sebagai pejuang Islam sebenar.....

Nik Aziz ada apa? Pejuang Islam konon...tapi jadi barua dan perkakas pada DAP...


Osama 10 kali lebih baik dari Nik Aziz, bahkan 100 kali lebih baik dari tua tak sedar diri tu..

Osama perjuangkan Islam demi Islam, Nik Aziz memperjuangkan Islam demi politik dan selera Dap dan Anwar Ibrahim...

Kalau benar Osama sudah tiada,,,Al-Fatihah untuk beliau......

Dulu Arafat,sekarang Osama telah tiada....betul atau tidak.....dia tetap bersama Islam..

Wassallam,Revolution!!!

Saturday, April 30, 2011

Masa untuk Pas jatuh 'talak 3 ' pada Pakatan

Salam Perjuangan....

Saya baru menonton Buletin Utama tadi...DS Najib menggesa Pas supaya tinggalkan Pakatan Rakyat kerana yang paling untung dalam Pakatan adalah Dap, sudah tiba masanya Pas harus tinggalkan Pakatan..

Saya bersetuju, kerana masa sudah tiba pada Pas untuk membebaskan mereka dari cengkaman terutamanya Dap dan Pkr.....

Saya tahu ada yang mahu Pas bersama Umno, tetapi kerana Anwar, ada yang menentang penyatuan Umno dan Pas.....

Apa pendapat sahabat-sahabat bloggers semua?   PAS MUST GO....PAS MUST GO..PAS MUST GO...

 Wassallam. Revolution.....

Siapa itu Azmizam? Mari berkenalan.....

Salam perjuangan...

Siapa itu Azmizam bin Zaman Huri?

Engineer?
Ahli muzik?
Doktor?
Artis?

Nak Details?  Baca Artikel ini...terima kasih Selangordaily.com

Ahli Majlis MPK Kaki Samseng

Semalam kita dikejutkan dengan berita  seorang Exco Selangor yang bertanding jawatan Ketua Cabang PKR Kota Raja yang memukul lawannya.
Bukan setakat exco yang memukulnya lawannya, seorang Ahli Majlis MPK yang bertanding merebut jawatan Ketua AMK  Kota Raja juga terlibat memukul calon yang bertanding merebut jawatan Naib Ketua Cabang Kota Raja.
Azmizam Bin Zaman Huri  berada dalam satu kumpulan dengan Exco Selangor, Xavier Jayakumar. Manakala orang yang dipukulnya iaitu saudara Ayasamy berada dalam satu pasukan dengan saudara Kottapan, iaitu calon yang menentang Xavier.

Sila klik pada imej untuk membaca laporan polis ini dengan jelas

Itulah adalah petikan laporan polis yang di buat oleh saudara Ayasamy di Balai Polis Seksyen 15 Shah Alam pada 26.September.2010
Azmizam adalah seorang ahli majlis yang dipilih oleh kerajaan negeri dan beliau perlu mengangkat sumpah sebelum memulakan tugas.
Oleh kerana dia telah berkelakuan samseng dan memukul orang dengan besi maka dia perlu diarahkan berundur oleh kerajaan negeri dengan segera.

Ada lagi....

Kami di Selangor Daily tertarik dengan seorang individu dalam video tersebut. Begitu lantangnya dia bertakbir dan menjerit qazaf, qazaf, qazaf. Selepas itu dia turut sama bersolat hajat dan selepas itu semasa berdoa dengan penuh semangatnya dia mengaminkan doa.
Orang yang kami maksudkan ialah, Azmizam Zaman Huri, ketua pemuda PKR Kota Raja Selangor dan juga ahli majlis, Majlis Perbandaran Klang.
Wah, kalau dilihat pada gelagatnya dalam video itu nampak dia seperti seorang yang waruk kerana bukan main kuat lagi dia bertakbir dan mengaminkan doa. Tetapi tahukah anda siapa dia Azmizam ?

Sebelum ini kami pernah menulis tentang perangai samsengnya di sini  Hari ini kami ingin memberitahu anda siapa dia yang sebenarnya.
Seorang kaki botol yang sering mabuk di hotel crystal crown Klang dan sering berpoya-poya dan mabuk di kelab-kelab malam sekitar Klang dan PJ bersama dengan tauke-tauke cina yang ada kepentingan projek dengan Majlis Perbandaran Klang.
Sebab itu kami merasa sungguh geli hati apabila melihat si kaki arak seperti Azmizam bertakbir dengan sekuat hati dalam masjid dan mengaminkan doa dengan dengan penuh kusyuk.
Yang dia laung-laungkan qazaf, qazaf itu, tahukah dia apa maksud qazaf ? Cuba minta dia huraikan apa maksud qazaf, kami yakin dia pasti terkencing. Kalau suruh dia terangkan pasal whisky atau jack daniel kami yakin dia boleh terangkan.
Sudahlah wahai si Azmizam kaki mabuk dan kaki betina gro, tak usahlah nak berlagak baiklah.
Azmizam sembahyang hajat ?
Azmizam bertakbir ?
Azmizam berdoa ?
Lucu, lucu dan melucukan
Kasihan Anwar, terpaksa guna kaki mabuk berdoa untuknya....

Terima kasih Selangordaily yang beri info pasal samseng taik minyak ini.......

Wassallam, Revolution

Friday, April 29, 2011

William, Kate, 3T....Tahniah!!!

Salam Perjuangan


Hari yang ditungguh dah tiba,
Putera William dan Kate Middleton sudah jadi suami isteri.
Datuk Eskay, Tan Sri RTC dan Datuk Shuib sudah menjalankan tugas menegak kebenaran..
Takut kerana salah, berani kerana benar, walaupun ada pencacai datang mengacau..
Jangan gentar! Jangan takut!!!!

Terima kasih William, Kate dan 3T...anda menceriakan hari jumaat ini.....

Sekian.Revolution!!!

Details:
Sumpah 3T

PENGANTIN POPULAR DI BRITAIN

video-2011-04-29-16-18-27.mp4

Tuesday, April 26, 2011

Terima kasih Gap: Wake up call untuk orang Melayu!

Salam Perjuangan..

Saya amat sangat tertarik dengan artikel oleh sahabat blogger kita GAP, mengenai Melayu / Bumiputera dalam bahaya, amat bahaya, sejak parti fasis DAP mula tunjuk besar kepala....buktinya...masa PRN Sarawak baru-baru ini....


Jadi pada orang Melayu....this is a wake call to you....!!!!!!  Kita tidak memusuhi bangsa Cina...tapi cara mereka kita tidak boleh terima...., tak semua Cina begitu, tapi segelintir mereka yang jadi parasit dan perosak bangsa Malaysia dan semangat 1Malaysia!!!!

Renungkan dan fikir-fikirkan....terima kasih Gap...kasi gegar!!!!!!

Details di bawah

Bahagian 1

Bahagian 2

Wassallam, Revolution!!!

Monday, April 25, 2011

Ghafar Baba dalam kenangan....23 April 2006

Salam perjuangan,

Masih kita ingat akan pemimpin  ini?

Masih kah kita ingat jasa beliau?

Betapa setianya dia pada parti, walaupun onak dan ranjau politik merintangi....

Masih kah kita ingat..??

Ya, dialah negarawan ulung, berjuang bukan kerana pangkat dan duit...tapi demi agama, bangsa dan tanah air..

Dialah Tun Abdul Ghafar Baba atau Pak Ghafar atau Encik Ghafar....

5 tahun dia tinggalkan kita...saya pernah menangis bila mendapat tahu dia meninggal dunia pada 23 April 2006,  hilangnya tak akan ada pengganti yang sebaik nya...


ALFATIHAH untuk Pak Ghafar......semoga dia bersama roh orang yang beriman dan bertaqwa..Jasa mu terbilang dan tak terbalas......Terima kasih Pak Ghafar.......Amin....Ya Rabbal A'lamin....

Dari kami bloggers yang sentiasa mengingatimu...

Revolusi Darul Ehsan 2012, Gap, Papagomo, Semut Hitam, Keris Putera, MPP, RBF, Medan Info Kita, Taiping Mali, Angin Perubahan, Apa Yang Tersirat, Unspinners, MIM dan pejuang-pejuang maya yang lain.....

Revolution!!!!! Wassallam.,,,,

Sunday, April 24, 2011

Memang Pas Parti Kampung!!

Salam perjuangan,


Saya tertarik dengan artikel mengenai Ass-Min(Omega Jr) hentam Mustafa Ali mengenai isu video seks Anwar Omega, Azmin  berkata yang Pas ini tak lain hanya parti kampung, ada asasnya, memang Pas parti kampung!!!

Sebenar bukan pertama kali Pas dikatakan parti kampung, Anwar sendiri kata Pas memang parti jenis kampung!! Tahu round kampung aje, dan kebanyakan ahlinya orang kampung, patutlah senang jadi perkakas dan tukang cebok Dap!!!, pasal jenis kampung, orang kampung lain pun lebih baik dari jenis parti kampung macam Pas..

Dah lah Pas, keluar saja dari Pakatan, sampai bila nak jadi khadam pada Lim Kit Siang dan puak-puak nya..
Keluar ajelah, sedarlah, parti awak tu parti kampung.....





Wassallam, Revolution..

Thursday, April 21, 2011

Penyatuan Umno dan Pas: Tercapaikah hasrat?

Salam Perjuangan..

Saya kurang sihat hari ini, namun sempat berkarya, beberapa hari dahulu,saya menyaksikan detik bersejarah, dimana DS Najib dan Tuan Guru Hadi bertemu masa PRN KE 10 di Sarawak, mereka berpelukan antara satu sama lain, saya rasa terharu, dan mengingatkan saya masa Tun Dr M dan arwah Ustaz Fadhil Noor bersalam antara satu sama lain belasan tahun dahulu..

Apakah tercapai hasrat penyatuan Umno dan Pas??? Apa ini satu tanda perpaduan bertaut kembali....Sepatutnya ia berlaku awal lagi......


Monday, April 18, 2011

Yang tak didendang dan yang kecundang: Dominique!!!

Dia bukan sebarang ahli PKR, dia hanya satu satunya adun PKR di Sarawak, malangnya kerana permainan politik oleh Dap yang tak mahu dia bertanding dan dipecat oleh Anwar dan Wan Azizah, dia tersingkir dan sudahlah kalah teruk, dia hilang wang deposit....itulah Dominque Ng..nak tahu pasal kenapa dia dipecat , lihat klip video dibawah ini..


Sunday, April 17, 2011

Malang Nasibmu, Baru(a) Bian!!!

Salam perjuangan..

Lembu punya sapi, sapi dapat nama,orang menang, lain orang jadi ketua pembangkang, alangkah malang nasibmu, Baru(a) Bian......

Details di bawah:

Baru Bian yang dijanjikan untuk menjadi Ketua Menteri oleh Anwar Ibrahim terus kecewa kerana Dap  tidak mengiktiraf beliau sebagai Ketua Menteri sekalipun Pakatan Rakyat menang dalam PRN Sarawak.

Hari ini Dap telah bersetuju untuk melantik Adun Dap Bukit Assek Sibu iaitu Wong Ho Leng untuk menjadi Ketua Pembangkang dalam Dewan Undangan Negeri Sarawak.

Pakatan sepatutnya menghormati Baru Bian yang telah disebut-sebut untuk menjadi Ketua Menteri atau pun Ketua Pembangkang jika tewas

Sumber dari Taiping Mali..terima kasih!!!!

p/s : Tak apa Baru(a), ini lagu untuk awak, boss awak yang nyanyi..hahaha!

Jangan bagi muka pada "mereka" ini lagi, Tan Sri Pehin!!!

Salam Perjuangan

Saya mengucapkan syabas pada BN kerana mengekalkan 2/3 pada PRN Sarawak yang ke 10, namun saya merasa terkilan kerana ada kerusi telah dirampas oleh Pakatan Haram, terutama bila orang kuat Tan Sri Pehin, George Chan telah tewas ditangan Dap, Dap telah hampir menyapu bersih namun 3 kerusi mereka tewas, PKR hanya dapat 3 dan Pas...habuk pun tarak, jadi tukang cebok Dap semata-mata!!!

Kita harap Tan Sri Pehin tak beri muka lagi pada "Mereka" yang berpaling tadah dan mengundi parti lawan, sedangkan parti lawan hanya beri janji manis sahaja, tapi masih mahu mengundi mereka, banyak pembangunan telah dibuat, tapi kerana sentimen, mereka menolak BN, itu jenis pengundi yang tak kenang jasa, tapi minta itu, minta ini, kita tak salahkan SUPP, tapi kerana "samseng impot" yang semakin bermaharaja lela, banyak kerusi SUPP yang terbang!!!

Beri hanya pada mereka yang kenang jasa  kerajaan negeri dan pusat, bukan pada mereka yang tak kenang jasa, kalau mereka nak bantuan, pergi sahaja pada DAP dan PKR!!!!!

Apapun, BN still rules....dengan semangat 1Malaysia!!!!!  We are still the champions!!!


Wassallam, Revolution!!!!

Saturday, April 16, 2011

Teringin nak jadi KM, Khairy?????

Salam perjuangan,

Belum BN menang rasmi lagi,(rasmi ke tak, BN tetap menang juga), ada seorang ini, dah suruh Tan Sri Pehin suruh undur? Khairy? kamu betul ke ini? 



Ketua Pemuda Barisan Nasional (BN) Khairy Jamaluddin menegaskan perikatan itu mesti berpegang pada janji untuk mengadakan peralihan kuasa kerajaan negeri di Sarawak.

Khairy yang juga Ketua Pemuda Umno melahirkan pendirian ini ketika keputusan tidak rasmi menunjukkan bahawa BN berjaya memperoleh dua pertiga kerusi Dewan Undangan Negeri dan meneruskan pentadbiran kerajaan negeri bumi Kenyalang itu.

BN dikatakan memperoleh sehingga 51 kerusi sementara Suruhanjaya Pilihan Raya hanya mengumumkan keputusan satu kerusi iaitu Bukit Saban secara rasmi setakat pukul 7 petang ini.

Pengundian ditutup 5 petang tadi. Sebanyak 71 kerusi dipertandingkan.

“Nampak gaya BN menang (di) Sarawak. Tapi pemimpin BN mesti pegang janji akan ada peralihan kuasa Sarawak dalam masa terdekat. Bukan alasan untuk melewat-lewatkan lagi,” kata beliau menerusi akaun Twitternya sebentar tadi.

Isu peralihan kuasa kepimpinan Taib, yang mengetuai negeri itu sejak 1981 menjadi bahan kempen dalam pilihan raya negeri Sarawak kali ke-10 ini.

Pembangkang menggesa Taib mengumumkan pelan peralihan iaitu penggantinya dan tarikh ia akan dikuatkuasakan.

Sementara Pengerusi BN Datuk Seri Najib Razak pada Ahad lalu mengumumkan bahawa peralihan kuasa akan dilaksanakan dalam waktu terdekat selepas pilihan raya negeri, Taib pada keesokan hari berkata ia akan diadakan dalam beberapa tahun lagi.


Terima kasih pada Apa Yang Tersirat.....antara sahabat bloggers kita! House PK apa komen?

Insyaallah, kita boleh menang...

Salam perjuangan,

Berapa jam lagi, samada mentari atau gerhana mewarnai bumi kenyalang, dan saya dengar macam-macam keputusan tak rasmi, bn menang kat sana, pakatan menang kat sini, apa pun, kita dengar nasihat SPR...tunggu dulu!!

Kita bersabar dulu, saya yakin kita berjaya dapat majoriti 2/3, Insyallah, rakyat Sarawak masih perlukan BN, hanya mereka yang buta hati, mahu Pakatan memerintah, sedangkan saudara mereka di Selangor, Kedah, Kelantan dan Penang sudah menderita selama 3 tahun, apa kah mereka tak sedar lagi??????

BN boleh , tak kira berapa majoriti tiap kawasan, asalkan kita menang....sebab kalau kita berjaya, Insyallah, pembangunan dapat diteruskan,,,,kita juga yang senang lagi-lagi generasi akan datang!!!

Hanya engkau yang mampu, BN!!!!

Ya Allah, berilah kemenangan pada BN, Amin!!!!


Wassallam, Revolution!!!!

Friday, April 15, 2011

Pesanan Ikhlas buat pengundi di Sarawak!!

Salam Perjuangan,





Dalam masa 28 jam lagi, rakyat Sarawak akan menjalankan tugas mereka, membuang undi di 71 kawasa dun di Sarawak, saya mengucapkan selamat mengundi.

Apapun, pesanan saya buat pengundi di Sarawak, agar menggunakan akal untuk membuat keputusan, sebelum masuk ke tempat mengundi, fikirkan lah kalau pilihan kita tepat, yang untung adalah bukan sahaja kita, tapi anak, cucu hari ini dan masa depan, jadikanlah PRU 2008 sebagai iktibar, kerana marah, protes, kita terpaksa membayar harga yang tinggi iaitu kesengsaraan dan kesusahan, saya adalah anak kelahiran Selangor, kerana kesilapan, Selangor sekarang dirundung malang terutama pada rakyatnya, dan saudara saudara kita di Kelantan, Perak(11 bulan), Kedah dan Penang mengalami nasib yang sama...adakah saudara ini mengalami nasib yang sama, cukuplah tu.....mengundi bukan untuk hari undi sahaja, tapi untuk hari esok, buruk dan baik hari ini akan memberi kesan pada hari esok, kita akan dihukum oleh anak cucu kita kerana kesilapan kita....

Semoga BN akan berjaya memperolehi majoriti yang lebih baik....terima kasih pada rakan-rakan blogger seperti GAP, PAPAGOMO,KERIS PUTERA, MEDAN INFO KITA, THE FLYING KICK, APA YANG TERSIRAT, RBF, ANGIN PERUBAHAN, GARAM MANIS, TAIPINGMALI, UNSPINNERS dan rakan-rakan, anda semua inspirasi saya dan seluruh rakyat Malaysia..!!!!!

Insyallah, kita akan berjaya, dan manusia Omega kita akan pupuskan dia dari bumi bertuah anugerah Allah...!!!!

Wassallam..  Revolution!!!!!!

p/s: lagi ini ditujukan pada bloggers....terus berjuang..



lagu ikrar perwira oleh amuk, versi asal = rusty blade

Tuesday, April 12, 2011

Kalau lah Wan Azizah nyanyi lagu ini....

Kalaulah Wan Azizah ada prinsip, dia akan nyanyi lagu ini pada.......



Selamat Berhibur

Friday, April 8, 2011

Anwar selamat hari ini...tapi bukan untuk hari esok

Salam Perjuangan,

Anwar selamat, tapi bukan untuk hari esok....rakyat bukan bodoh,

Baca Artikel dibawah

Video Seks: Kerajaan tunggu siasatan polis sebelum tubuh Suruhanjaya Diraja


2011/04/08

PUTRAJAYA: Kerajaan akan menunggu hasil siasatan polis sebelum mempertimbangkan untuk menubuhkan Suruhanjaya Diraja bagi menyiasat rakaman video seks melibatkan pelaku mirip Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim, kata Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohamed Nazri Aziz.
"Kabinet hari ini mengambil keputusan untuk menunggu hasil penyiasatan polis dahulu yang bukan sahaja melakukan siasatan tentang ketulenan video itu tetapi mengenal pasti siapakah pelaku di dalam video itu," katanya hari ini.
Nazri berkata kerajaan akan mempertimbangkan untuk menubuhkan Suruhanjaya Diraja itu sekiranya terdapat pertikaian daripada hasil siasatan polis.
Pada Rabu lalu, beliau berkata penubuhan suruhanjaya itu perlu disegerakan berikutan penafian isteri Anwar, Datin Seri Dr Wan Azizah Ismail yang juga Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) yang suaminya itu adalah lelaki dalam video berkenaan. Nazri berkata bahawa setelah penafian itu dibuat, rakyat mempunyai hak untuk mengetahui sama ada benar atau tidak Anwar adalah lelaki dalam video itu. "Dan penyelesaian terbaik bagi isu itu adalah dengan menubuh suruhanjaya diraja," katanya.
Nazri berkata usul untuk menubuhkan suruhanjaya itu dibuat kerana kerajaan mendengar pandangan rakyat dan juga badan bukan kerajaan termasuk Dewan Pemuda PAS yang menyeru agar sebuah suruhanjaya diwujudkan bagi menangani isu itu. - BERNAMA


Dipetik dari Berita Harian 8.4.2011




Harapan agar  Suruhanjaya dapat ditubuhkan dengan segera......


Wassallam.Revolution!!!!!

Ada lagu buat 'brader' Permatang Pauh ni...




Thursday, April 7, 2011

Mari menonton iklan ini.....



Best kan? Omega...pasti menghantui dia......

Wednesday, April 6, 2011

Teruskan Berjuang wahat sahabatku Papagomo!!!

Salam Perjuangan,


Saya amat terkejut atas penahanan sahabat blogger kita, Papagomo atas kes video Anwar Ibrahim, apapun harap Papagomo bersabar atas ujian ini, untuk berjaya dalam perjuangan, perlu merasa pahit dan menempuh dugaan, takut kerana salah, berani kerana benar, soalnya, bukan siapa yang mengedar video itu, tapi siapakah watak dalam video itu, Papagomo tak bersendirian, saya, Gap, Keris Putera, The Flying Kick, House PK, Semut Hitam dan lain-lain akan bersama-sama dengan saudara...

Walau dihentam oleh juak-juak dari Pakatan Rosak, namun kita tetap terus berjuang, dulu mereka ini kata "Reformasi" , sekarang kita beri mereka "Reformasi", kita akan lawan habis-habisan, tugas pendekar, kita lawan habis-habisan demi kebenaran...

Jangan gentar.....apapun halangan dan ujian , ALLAH bersama-sama orang yang sabar!!!!

Kami bersamamu.....

Wassallam.......Can You Hear it Calling? Revolution!!!!

Sudahlah, Kak Wan!

Salam Perjuangan,

Panas! Panas! Panas!, Kak Wan dah Panas, wartawan kena tengking, tanya pasal jam dah kak wan melatah...
Yang khalid berahi ini masuk campur apasal, nak tutup skandal  Yayasan Selangor ke? Kebodohan kamu sudah ketara, semalam saya tengok buletin utama, kak  wan buat PC, saya nak tergelak, macam mana kononnya bakal first lady of Malaysia buat macam itu? Baik lagi Kak Rosmah atau Kak Hasmah atau Arwah Kak Endon, they are professionals...tengok Kak Wan, nak tergelak saya, patutnya Kak Wan masuk Maharaja Lawak, baik dari budak Jihan tu!!!

Sudah, cukup Kak Wan, yang salah tetap salah, walaupun yang buat dosa tu suami Kak Wan sendiri...

Kak Wan kata Abang Nuar tak salah, kononnya konspirasi...sikit sikit konspirasi, tak ada ayat lain!

Sebenarnya Abang Nuarlah kepala konspirasi, ramai orang dah jadi mangsanya, dalam hal politik dan peribadi...

Tanya Datuk Nalla, Ezam, Saiful, Anuar Shaari, Lokman Adam,  Zahrain, Zul Nordin dan ramai lagi.....sedangkan mereka pernah jadi penyokong tegar Abang Nuar!!! Mereka keluar pasal perangai Abang Nuar.

Sebenarnya saya kesian dengan Kak Wan, anak kakak macam Nurul Izzah dan Ehsan, pasal perangai Abang Nuar, kak anak beranak jadi mangsa, tapi kenapa Kak Wan buta pada kebenaran dan celik pada pembohongan, kenapa begitu Kak Wan...? Why?

Kak Wan baik sebenarnya, oleh kerana perangai Abang Nuar, akak buat macam ini..

Cukup lah Kak Wan, sampai bila nak pertahankan Abang Nuar.?

Sudahlah Kak Wan, saya doa agar Allah beri hidayah dan taufik pada Kak Wan supaya kenal siapa Abang Nuar yang sebenarnya.

Bermuhasabahlah Kak Wan.

Wassallam. Revolution!!!

Saturday, April 2, 2011

Mat Sapu hina orang mati?

Salam Perjuangan..

Mat Sabu @ Mat Sapu hina Arwah Pak Ghafar Baba. Orang  dah meninggal pun, nak dihinanya..
Punya kurang ajar. Ghafar baba tu 100 kali lebih baik dari Mat Sapu, lagi-lagi Nik Aziz..

Wednesday, March 30, 2011

Kenapa nak melenting, Kak Izat?

Salam Perjuangan,

Pagi ini, saya membaca surat khabar dan agak menarik tajuknya, pasal pemandu wanita
yang isu diperkatakan oleh Abang Bung Mukhtar, laki pada Zizie  Ezzte, dia kata pemandu wanita lebih bahaya, lepas itu ramai yang dah berkokok dan melenting sampai ada yang suruh Abang Bung  Mukhtar letak jawatan, Kak Izat pun dah melatah, ramai dah melenting marah kat Abang Bung Mukhtar.

Pada hemat saya, ada asasnya kenyataan Abang Bung  Mukhtar kita, saya ada pengalaman pasal perangai pemandu wanita, setiap pagi saya pergi kerja di Melaka, semasa saya memandu, ada kereta yang dipandu oleh wanita, potong “double line”, lepas tu ada yang masuk simpang, tak bagi signal, ada yang bawak laju, saya pernah tegur isteri saya yang suka bawa laju, kakak ipar saya pernah bawa laju dalam hujan tiba-tiba kereta terbalik.

Abang Bung Mukhtar bermaksud wanita, tak semua wanita, cuba baca betul-betul statement dia, nak tanya Kak Izat, kak bawak kereta laju tak, nak tanya ahli parlimen wanita,bawak laju tak? Rasa-rasa tak,  pasal semua ada pemandu sendiri.

Tak payah nak melenting, tak payah nak melatah, anggap saja kata-kata Abang Bung Mukhtar satu ingatan, tak kira pemandu wanita atau lelaki, patuhilah undang-undang jalanraya.

Tak payah suruh Abang Bung Mukhtar letak jawatan, suruhlah “Datuk Y” letak jawatan.
Cukuplah tu.

Tapi apapun, saya respek Abang Bung Mukhtar kerana berterus-terang. Macam inilah YB yang berani!!!! Bertambah sayang Zizie pada Abang Bung!

Sahabat blogger kita jadi mangsa banjingan Pakatan

Salam,

Medan Info Kita jadi mangsa terbaru banjingan Pakatan, blog sudah dihackkan.

Jaga-jagalah blog kita...pasang anti-hack software, apa yang patut!!!!

Harap MIK bersabar dengan dugaan ini...

Wassallam. Revolution!!!!

Monday, March 28, 2011

Pertanyaan buat Penyokong Pakatan

Salam Perjuangan,

Kadang-kadang saya ingin bertanya pada penyokong tegar Pakatan Rakyat @ Rosak..


1. Kenapa anda menyokong pakatan?
2. Apa hebatnya pakatan rakyat?
3. Apa hebatnya Anwar Ibrahim, Nik Aziz, Lim Kit Siang?
4. Ada mereka pernah melawat kamu masa kamu senang dan susah?
5. Sanggupkah kamu pertaruh nyawa, harta demi Anwar?
6. Apakah dia pemimpin yang hebat, sambil kamu sanggup baring ditengah jalan..?
7   Apakah kamu sanggup menerima pemimpin yang menjual agamanya demi politik dan peribadi?
8. Apakah kamu lupa, suatu masa dahulu Anwar pernah bersama umno. dia pernah mencaci pemimpin kamu!

 Ada yang sanggup menggodam laman blog pro-bn, kerana taksubnya pada Anwar.? Kenapa?
 Ada yang sanggup memutuskan silatulrahim, hubungan keluarga, kerana taksub dengan Anwar?
Apa hebatnya Anwar sambil ada yang rela berjuang demi Anwar?

Tanya Ezam, dia sanggup masuk penjara dan ISA kerana Anwar!
Dia sanggup jaga keluarga Anwar sampai Kak Wan panggil mak Ezam "Bonda"!
Dia sanggup dibelasah, dipukul oleh FRU demi Anwar!
Setiap denyut nadi, air mata dan darah, demi Anwar!!!
Tapi, akhirnya kerana perangai Anwar, Ezam tinggalkan Anwar..

Tanya Zahrain, Zul Nordin, Nalla, Ghani Haron, Anuar Shaari, Zahid Md Arif dan lain-lain yang bersama Anwar berpuluh-puluh tahun akhirnya tinggalkan Anwar? Mereka pernah menjadi penyokong tegar!

Kenapa kamu tak tanya mereka? Apa ada dengan Pakatan? Apa ada dengan Anwar?

Oh, kerana Anwar anugerah Tuhan? kalau lah dia anugerah Tuhan.......,

Dia takkan khianati Datuk Suhaimi Kamarudin!
Dia takkan khianati Arwah Pak Ghafar Baba!
Dia takkan khianati Tun Dr M, Pak Lah, Tan Sri Sanusi Junid, Rahim Thamby Chik!
Dia takkan fitnah Najib dan Kak Rosmah!
Dia takkan "buat" Saiful!
Dia takkan merendahkan Pas yang dianggapnya "Parti Kampung"!
Dia takkan kawan dengan Paul Wolforwitz dan Al Gore!
Dia takkan bersekongkol dengan Lim Kit Siang dan Karpal Singh!
Dia takkan tunda kes liwat dia!
Dia akan mengaku yang dia aktor dalam "Wayang"!
Dia takkan menerima "sumbangan" dari Azmin Ali !

Inikah anugerah Tuhan yang dlaungkan oleh Kak Wan?

Orang macam ini yang kamu nak angkat jadi PM?

Kalau saya, mati hidup balik pun,  Anwar tak layak jadi PM!!

Sedarlah, wahai kawan-kawan ku dalam Pas, Pkr dan Dap!!
Dulu saya pun menyertai gerakan reformasi!
Saya pernah dikejar oleh FRU!!
Tapi saya sudah kembali menyokong kerajaan, atas rasa keinsafan dan kesedaran,
Alhamdulillah....
Apa kah saudara nak Malaysia jadi  macam Mesir dan Libya?
Renungkan lah....Muhasabahlah..

Wassallam..

Thursday, March 24, 2011

Kalau lah Tun Ghafar masih hidup

Salam Perjuangan,

Luka yang lama terguris kembali..

Nostalgia tahun 90 an kembali

Rahim vs Anwar lagi

Kalau dulu Anwar kantoikan Rahim sampai kena letak jawatan(dengan bantuan Lim "Umar Al-Aziz")

17 tahun berlalu, kini giliran Anwar menerima pembalasannya...

Rahim has breaking his silence!!

You are going straight to hell, Anwar!!!

Kalaulah Pak Ghafar masih hidup, tentu dia akan ketawa besar, "Padan muka kau, Anwar, dulu kau jatuhkan aku,sekarang Rahim yang akan lingkupkan kau!!!"

Cerita pasal Rahim vs Anwar.....


KLIK KAT SINI!!!

Wassallam, Revolution!!

Apa kaitan Yayasan Selangor dengan lagu ini?

Salam Perjuangan..

Apa kaitan Yayasan Selangor dengan lagu ini?

Memang ada, cuma yang nyanyi orang lain.

Wednesday, March 23, 2011

Lagu untuk Datuk Y

Salam Perjuangan.

Sudah terang nampak bersuluh, The Three T sudah tunjuk muka, Press Confrence lagi.....Penjelasan sudah diberi...Johari Abdul dah kantoi!!!!, eh.....seorang lagi, lagi dah kantoi..

Lagu untuk Datuk Y


Wassallam. Revolution!!!

Monday, March 21, 2011

Buku yang wajib dibaca oleh Blogger

Salam Perjuangan,

Apa? Al-Jub main video lucah? dengan siapa?

Ok, pakar liwat kat video lucah?

Tak apa, "ini konspirasi", macam itulah ayatnya nanti..

Tapi, saya nak berkongsi bersama, buku yang saya selalu baca(bila isteri dan anak anak dah tidur)

Ada 5 buah buku yang menjadi kegemaran saya, dan wajib dibaca oleh bloggers..

1. A Doctor in the house - Tun Dr Mahathir(MPH Publication)  - RM 100.00
2. Penitian ku - Tun Ghafar Baba (Sure Focus Sdn Bhd) - RM 95.00
3.  Islam dan Persoalan Rasuah - Mohd Ezam(hero saya) Mohd Noor / Sapto Waluyo - RM 37.00
4. Kontrak Sosial - Abd Manaf  Hj Ahmad -  Utusan Publication  - RM 29.00
5. Najib Razak - PM Malaysia - Datuk Chamil Wariya  (MPH Publication) - RM 19.90

Saya ingin mencari 2 buah buku lagi "Interlok" dan "50 Dalil Kenapa Anwar Tak Boleh Jadi Perdana Menteri", puas saya cari namun tak jumpa.Siapa yang anda, saya sanggup beli.

Saya recommend para blogger dapatkan buku-buku tersebut samada dikedai buku atau beli melalui
talian (on line) di http://www.mphonline.com.

"Bacalah dengan nama TUHAN anda, bukan dengan nama Tuan anda"
"Bangsa Membaca, Bangsa Berjaya"

Wassallam, Revolution.

p/s: Bulan April ini saya nak buat artikel mengenai Allahyarham Tun Ghafar Baba, tunggulah nanti.

Sunday, March 20, 2011

MB Selangor akan bakal di kantoikan....ha ha ha!

Salam Perjuangan,

MB Selangor akan bakal dikantoikan tak lama lagi. Kenapa?

Nak tahu detail?

KLIK DISINI

Wassallam. Revolution!!!!

Saturday, March 19, 2011

Flashback: Memang Anwar Pembohong Besar!!!!

Salam perjuangan.

Betul kata YB Zahrain, Anwar memang pembohong besar, antara contoh pembohongan oleh Pakar Liwat.
Lihat klip video ini betul-betul, itu pun kalau tak percaya lagi, entahlah.

Tuesday, March 15, 2011

Ghafar Baba tokoh politik setia, rela berkorban

Ghafar Baba tokoh politik setia, rela berkorban

SUDAH hampir lima tahun Tun Ghaffar Baba meninggal dunia. Bekas Timbalan Perdana Menteri, Setiausaha Agung Barisan Nasional dan Naib Presiden UMNO yang paling lama ini bukanlah tokoh politik yang populis atau opportunist.
Tetapi beliau adalah satu-satunya politikus sederhana humble dan ala kekampungan pernah dilahirkan oleh UMNO sebelum dan selepas merdeka. Sebab itulah portfolio yang dipegangnya hanyalah Kementerian Pembangunan Luar Bandar semasa berada dalam Kabinet.
Semua langkah dan tindakannya dalam politik tidak pernah menggambarkan yang beliau adalah seorang yang mementingkan diri atau jawatan.
Sama ada beliau berada dalam Kabinet kerajaan atau di luar Kabinet, kesetiaan kepada parti UMNO dan Barisan Nasional khasnya tidak boleh dipertikaikan oleh sesiapa.
Semasa MCA dalam tahun 80-an berpecah menjadi dua kumpulan, beliau menjadi orang tengah mendamaikan kedua belah pihak.
Semasa Tun Dr. Mahathir menghadapi krisis dengan Timbalannya, Tun Musa Hitam, beliau tampil membantu Dr. Mahathir memperkuatkan UMNO yang pada masa itu terbahagi kepada team A dan B. Sehinggalah beliau menjadi Timbalan Presiden UMNO merangkap Timbalan Perdana Menteri, UMNO kembali pulih dan kuat.
Tetapi akhirnya atas tuntutan amalan demokrasi dalam UMNO pada masa itu, beliau terpaksa akur dan menarik diri daripada bertanding jawatan nombor dua parti dan memberi laluan kepada pencabarnya, Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Tun Ghaffar berundur daripada jawatan parti dengan secara humble, sifat semula jadinya, tanpa riuh rendah atau protes. Tidak dapat dinafikan oleh sesiapapun pada masa itu hati beliau terguris.
Namun, beliau telah membuktikan bahawa beliau adalah seorang ahli politik yang sederhana, rasional dan tidak emosional dengan terus aktif menjadi ahli parti yang setia dan sentiasa bersedia memberi sumbangan tenaga dan buah fikiran apabila diperlukan.
Ini terbukti sekali lagi apabila UMNO menghadapi masalah besar iaitu kes pemecatan Timbalan Perdana Menteri merangkap Timbalan Presiden UMNO. Seperti biasa beliau tampil ke depan membantu parti yang beliau tidak pernah belot atau derhaka dalam apa-apa pun situasi. Kesetiaan pada parti adalah keutamaannya.
Itulah Tun Abdul Ghaffar Baba. Seorang nasionalis Melayu tulen dan tentunya bukan seorang opportunist.

TAUFIQ MUBARAK
Rantau Panjang, Kelantan.


p/s: Saya ambil petikan ini dari Halaman Forum Utusan Malaysia 14.3.2011(ISNIN)
Arwah Pak Ghafar adalah pemimpin Umno yang patut kita contohi. Alfatihah untuk Arwah Pak Ghafar
Apakah pemimpin Umno dapat mencontohi semangat Arwah Pak Ghafar???

Sunday, March 13, 2011

Eli Wong mati terbakar? Betul ke ini?

Duta "Pelencongan" Selangor, Elizabeth Wong, diberitakan mati terbakar, betul ke, Eli Wong yang mana? Yang ratu porno ke atau  orang yang namanya  sama, kalau orang lain, tak apalah, tapi kalau Eli Wong yang itu, kena PRK lagi..!!!!


Minta confirm kan..

Wassallam.Revolution!!!

Saturday, March 12, 2011

Anwar akan diTsunamikan oleh Kak Ummi!!!!

Salam Perjuangan

Nampaknya Kak Ummi semakin mengganas demi mempertahankan yang hak!

Bagaikan tsunami 1.46 ptg semalam, Kak Ummi terus membadai dan menghempas Anwar!!

Ceramah demi ceramah, malam ini, malam esok dan entah bila lagi'

Sayang akak Ummi, teruskan akak, kami bloggers menyokong mu 200%

Kalau akak hilang suara, Rahimi ada, Ezam ada, Zahid Md Arip, Ghani Haron ada..no hal!!!

 Kasi  gegar satu Malaysia!!!!!

Hidup Kak Ummi!!!! Kasi Tsunamikan Raja Drama, Pakar Liwat no 1 Malaysia!!!

Wassallam, Revolution!!!!

Mari kita Tsunamikan Pakatan Rosak!

Salam Perjuangan dan Salam 1 Malaysia,


Terlebih dahulu saya mewakili rakan rakan blogger mengucapkan salam takziah kepada rakyat Jepun kerana gempa bumi dan tsunami yang berlaku diJepun semalam, dengar lebih 1000 orang telah terkorban, Apapun rakyat Jepun sudah lali dengan gunung berapi, gempa bumi, tsunami dan taufan.



Malaysia pernah dilanda Tsunami, tapi Tsunami PRU12, dimana BN telah tumbang dibeberapa negeri, namun setelah DS Najib mengambil alih pemerintahan, BN telah bangkit dari Tsunami PRU12 dan dari Manek Urai hingga ke Merlimau, BN telah bertambah kuat dan buktinya PRK, undi terhadap BN semakin meningkat.

Dan sekarang giliran Pakatan Rosak akan dihentam Tsunami dari rakyat kerana mereka gagal menjalankan manifesto mereka setelah 3 tahun berkuasa, rakyat seperti ombak tsunami, akan menghentam dan meranapkan pantai Pakatan Rosak pada PRU13......

Mari kita Tsunamikan Pakatan Rosak!
Mari kita  Tsunamikan Anwar Ibrahim hingga terlantar di penjara Sungai Buluh!

Wassalam, Revolution!!!!!

Thursday, March 10, 2011

Brader Saifuddin nak jumpa bloggers?? Boleh tapi..

Salam Perjuangan...

Terima kasih pada GAP kerana info terkini, apa? Saifuddin Abdullah nak jumpa bloggers pro-bn malam ini?
Sudah ludah, jilat balik??? Lepas dia ancam nak balun kami, dia nak jumpa???? Kalau mati hidup balik pun kami tak nak jumpa.


Apapun, sebagai orang Islam, kita hormati hak Islam, bila orang jemput, kita datang, Ya, tak ada masalah, soal nak sogok dengan duit itu hal lain, manalah Saifuddin berani nak buat macam itu, sekarang SPRM have no mercy, beri rasuah, tangkap tak kira siapa.Kita bersedia berjumpa dengan Saifuddin tapi ada syaratnya...


Saifuddin kena minta maaf secara terbuka pada blogger kerana nak balun kami, beliau kena menyatakan pendirian dan sebab kenapa dia sokong buku jin-gay itu, ? dan satu lagi, stay away from Anwar...!!!
Kami tak minta apa-apa dari Saifuddin, cuma dia adalah wakil rakyat dan menteri dalam kerajaan, dia harus menjalankan tanggingjawab yang diamanahkan oleh kerajaan, bukan jadi perkakas pada Anwar, kenapa harus Saifuddin bersengkongkol dengan pengkianat no 1 negara? Apakah Saifuddin terhutang budi pada  Anwar?Saifuddin kena belajar dari Ezam  dan mantan ahli PKR yang Anwar hanya memperalatkan beliau..

Semoga Allah memberi pertunjuk pada manusia yang bernama Saifuddin Abdullah ini, Saifuddin harus mengiktiraf peranan Blogger Pro-BN, bukan hentam secara membabi buta sahaja, saya pun rasa terbakar bila Saifuddin cakap macam itu, berubahlah Saifuddin, sebelum Najib tahu dan dia akan 'ubahkan' kamu,

Kami tegur kamu kerana sayangnya  kami pada  Barisan Nasional  dan Anwar akan kami lawan habis-habisan!!!

Sekadar meluah perasaan kami, maafkan kami Datuk Saifuddin, ini untuk kebaikan bersama..

Wassallam, Revolution!!!!

Wednesday, March 9, 2011

Buku Che Det yang terlaris dipasaran!


Salam Perjuangan,

Buku “ A Doctor in the house” karya mantan PM kita, Tun Dr Mahathir telah berada dipasaran sekarang, 844 muka surat, memang bagus buku ini, dia cerita pasal pengalamannya selama 22 tahun jadi PM, cerita pasal ISA, jambatan bengkok, Lee Kuan Yew, Pak Lah dan yang paling panas pasal si Peliwat dan kenapa Tun M pecat si Peliwat
itu, harga tak mahal, Cuma RM 100 sahaja, saya baru sahaja buat tempahan on-line, Insyaallah,minggu depan sampai dirumah(kena bank-in dulu duit lah)!

Khabarnya buku itu laris dipasaran, dalam sehari 1,000 naskah telah dijual dan khabarnya
50, 000 naskah akan diedarkan, memang “hot “ buku ini, jadi apa tunggu lagi, banyak pengajaran dari buku ini, bloggers macam kita patut beli buku ini.

Boleh didapati di gedung buku MPH atau boleh order secara online dilaman web
http://www.mphonline.com , secara kad kredit atau bank-in.

Wajib beli buku ini terutama pada Saifuddin Abdullah dan Khairy Jamaluddin semoga buku ini beri kesedaran kepada mereka! Dan untuk orang Pas dan Pkr supaya kenal siapa Tun M, bukan fitnah dan maki hamun beliau!

Membaca itu indah, Bangsa Membaca adalah Bangsa Berjaya

Wassallam, Revolution!!!!!

Tuesday, March 8, 2011

Saifuddin dan Saifuddin? Sama Aje Kau berdua..

Salam Perjuangan..

Apakah perbezaan wajah 2 pemimpin ini???



Tak sama, tapi ada seiras wajah.....perangai pun sama..penipu...!!
Apasal berubah pulak Saifuddin Abdullah ini......?
Yang Saifuddin Nasution ini..memang pencacai Al-jub's ini..
Samalah kau berdua!!!
Minta DS Najib gugurkan dia dari kabinet dan gugurkan dia untuk jadi calun PRU 13
Kita tak boleh ada pemimpun macam ini, menjadi virus dalam Umno

Wassallam, Revolution!!!

Detail pasal Saifuddin Abdullah..

KLIK DI SINI..

Dan
KLIK LAGI

Sunday, March 6, 2011

Official : Ibra-Ron menang PRK !!!

SYABAS buat brader Ron and Ibra...sudah terbukti, kebangkitan BN sudah tidak dapat di bendung lagi.

Majoriti telah bertambah,namun kerja belum selesai selagi PRU 13 belum diumumkan..


Tahniah buat gabungan mantop Ibra-Ron, dan hasil kerja keras komponen BN tanpa jemu dan henti!

Terima kasih kepada geng blogger seperti GAP, MEDAN INFO KITA, RBF, KERIS PUTERA, HOUSE PK, THE FLYING KICK, GELOMBANG RAKYAT, PAPA GOMO, MIM, GERAKAN TIMUR, TEPAK BERSULAM dan rakan-rakan blogger yang lain yang bekerja keras untuk memenangkan calon kita IBRA-RON!

BN are the champions of the people, to a people
WE ARE THE CHAMPIONS of people...~

Wassallam, REVOLUTION!!!!!!


2-0, Ibra-Ron menang tak rasmi, tunggu manager SPR umum keputusan rasmi

Merlimau dan Kerdau, tak rasmi milik BN sekali lagi....!!!

Tunggu keputusan rasmi nanti, Ibra-Ron  diminta bersabar sikit,..

Merlimau dan Kerdau BN dapat majoriti berganda berbanding PRU12.

Saturday, March 5, 2011

Pesanan Ikhlas buat pengundi di Merlimau dan Kerdau

Salam Perjuangan dan Salam 1Malaysia...

Dalam masa 8 jam lagi, kempen untuk PRK akan berakhir dan dalam 16 jam, pengundian akan bermula,
dan dalam 28 jam, keputusan akan dijangka diumumkan, siapa yang ceria, dan siapa hampa, malam itu penentu seg\alanya, cuma ada pesanan buat pengundi..buat lah pilihan yang bijak, undi bukan untuk hari pengundi, tapi untuk masa depan anak cucu kita, kita tidak mahu dipersalahkan mereka, kerana membuat pilihan yang silap, walaupun kita tidak silap untuk mengundi, sebelum memangkah, fikirkan dulu, apa kah nilai undiku bernilai untuk anak cucuku???? Belajarlah dari kesilapan  PRU KE 12, saudara-saudara kita diSelangor, Kelantan, Perak,Kedah dan Pulau Pinang dan sebahagian dari Wilayah Persekutuan dan PRK di Sibu, Bukit Gantang, P Pauh, Bkt Selambau, Manek Urai, P Pasir terpaksa menanggung sengsara dan kesusahan akibat kesilapan mereka sendri. apakah kita akan melakukan kesilapan yang sama di Kerdau dan Merlimau????  Jangan buat silap lagi, wahai saudaraku di Kerdau dan Merlimau!!! cukuplah, demi kesinambungan pembangunan, modal insan dan demi anak-anak kita dan pewaris kita, demi agama, bangsa dan tanahair, demi keamanan dan kestabilan, demi kerharmonian dan perpaduan umat Islam...hanya satu pilihan ....undilah BN...


Ya Allah, berikan kejayaan pada BN, walau berapa banyak majoriti. Ya Allah, berikan kami pemimpin baru di Kerdau dan Merlimau yang ikhlas berkhidmat demi agamaMU,bangsa dan tanah air...jangan benarkan pemimpin yang bermuka muka dan munafik menguasai kerusi ini..Amin, Ya Rabbal A'lamin

Wassallam, Revolution!!


Doa buat pemimpin kita

Friday, March 4, 2011

Semoga Semangat Pak Ghafar Baba ada di Merlimau!

Salam Perjuangan..

Tinggal 25 jam kempen pilihanraya untuk no27 merlimau akan berakhir, setelah penilitian yang saya buat, didapati BN semakin bersemangat untuk berkempen, walau pun Pakatan Syaitan cuba menabur fitnah dan terdesak untuk berkempen, namun BN nampak tenang dan steady, nampaknya semangat arwah Pak Ghafar Baba ada di Merlimau, Pak Ghafar antara pemimpin yang saya sanjungi dan dihormati, walau sudah 5 tahun dia pergi meninggalkan kita, namun semangat perjuangannya masih ada terutama pada orang Melaka, mungkin generasi baru tak kenal beliau, namun dia antara orang-orang yang memperjuangkan kemerdekaan dan pernah jadi KM Melaka, tabah dan cekal, walau tidak ada lulusan akademik yang tinggi, namun semangatnya amat teguh, dihormati oleh kawan dan lawan. Pernah jatuh, namun bangkit semula, pernah jadi TPM dan pernah hampir jadi PM namun diranapkan oleh manusia bernama AN-WAR IBRAHIM, dalam pemilihan timbalan presiden pada tahun 90an, sehingga nafas terakhirnya, dia merasa sedih dengan pepecahan orang Melayu...jasanya tetap dikenang, ingat orang Melaka, terutama orang Merlimau, dosa Anwar terhadap Arwah Pak Ghafar Baba!!! dan sekarang bersekongkol dengan Pas dan DAP,jangan lupa orang Merlimau, pengkhianatan Anwar terhadap Ghafar Baba...sepatutnya Anwar tidak boleh menjejaki bumi Melaka lagi-lagi Merlimau...

Ayuh pengundi Merlimau, nyalakan semangat Ghafar Baba dihati anda semua......,!!!


Revolution....!!!!!!!

Ada cerita pasal Pak Ghafar oleh Pak Isa Samad, tengoklah video klip ini

Monday, February 28, 2011

Aduhai...Bob Lokman

Bob Lokman masuk Pas. Ustaz Zizan jadi saksi.
Dia cakap dia tak nak bersubahat dengan dosa..
Nak tanya Abang Bob Lokman?
Orang Pas tak ada dosa ke?
Orang Pas hanya layak masuk syurga ke?
Itu hak Abang Bob Lokman
Nak masuk Pas, itu Abang punya hak..
Abang tanya bekas-bekas orang Pas tak?
Patut abang risik dulu.

Tanya bekas ahli Pas.
Macam mana hidup bersama parti yang kononnya dinamakan Parti Islam?
Memang Pas hebat, ada kepimpinan ulama
Tuan Guru Nik Aziz, Hadi Awang
Harun Din, Ustaz Nasa, Din Puduraya, Ustaz Azizan, Dr Lo’Lo
Mahfuz, Nizar Lambai, Hassan Ali dan lain-lain
Tapi Pas sekarang bukan macam dulu
Seperti zaman Arwah Ustaz Fadhil Noor, Yusuf Rawa, Datuk Nakahie Ahmad.
Sekarang Pas jual agama….Pas lelong Islam
Pas sudah jadi bacul dan dayus…..
Kerana takut dengan Dap,
Tanya Hassan Ali, dia pun takut dengan Dap..
Saya ulangi.,Pas JUAL dan LELONG agama
Pasal nak dapat undi, nak dapat jadi YB, nak jadi menteri
Seburuk-buruk Umno, tapi tak jual Agama dan Bangsa
Macam Anwar, pujaan hati pemimpin-pemimpin Pas.

Abang Bob, jangan begitu
Tapi Abang buat begitu
Apa hebatnya Pas.?
Ingat ,Abang Bob,..hanya Allah yang menentukan
Siapa masuk syurga, bukan Nik Aziz..
Baik Abang Bob fikirkan semula…
Ada bekas rockers masuk dakwah macam Radzi Melissa dan Izam EYE
Tapi masih sokong kerajaan..
Kalau kita beriman dan beramal soleh
Allah berikan kita syurga..
Bukan Nik Aziz, bukan Pas…

Fikirkan lah, Abang Bob.
Aduhai Bob, dimanakah Taman Rashidah Utama?

Lagu ini untuk Abang Bob, lagu untuk mengenali siapa Pas

“Revolution!!!!”

Friday, February 25, 2011

Drama King akan berada di Kerdau Dan Merlimau

Salam perjuangan dan salam 1 Malaysia..

Lama saya tak berkarya pasal tugas yang banyak dan perlu dilunaskan..demi negara..

Saya tak banyak cakap, cuma pesan pada pengundi di Kerdau dan Merlimau, musibat ini akan datang ke tempat anda....nama gelarannya DRAMA KING, lakunannya hebat, hebat dan kalau tak berhati-hati....nanti kita terjerat....




Fikirkanlah.....kalau nak jadi macam Mesir dan Tunisia..puji lahabau ini habis-habis...


Ada lagu khas untuk DRAMA KING ini.......panggilanmu , gelaranmu, baru ku tahu...


Thursday, February 3, 2011

PEMANDU: Relevan kah?

Salam Perjuangan..

Sahabat blogger saya, GAP telah mempersoalkan relevankah PEMANDU yang dikepalai oleh Datuk Idris Jala.
Apakah Idris Jala sekarang  bersubahat dengan pembangkang?

Harap pihak kerajaan siasat apa yang beliau lakukan, apakah dia sudah jadi perkakas pada pembangkang?

Nak Detail?

KLIK DI SINI!

Salam, Revolution!!!!

Wednesday, February 2, 2011

Next Stop..Merlimau atau P Klang(barangkali)

Salam Perjuangan,

Tidak terlewat rasanya RDE2012 mengucapkan syabas buat calon BN Azahar 'Ai' Ibrahim kerana berjaya mempertahankan kerusi dun 05 Tenang, walaupun dalam banjir akibat hujan lebat, Apapun, lepas itu, dia terus membantu mangsa banjir, belum angkat sumpah, dia dah mula kerja..

Sesungguhnya kemenangan ini dah lah, dapat extra majority, adalah hasil usaha jentera BN yang dikepalai oleh Tok Ghani Othman dan diskong oleh BN pusat serta komponen yang lain, juga hasil asakan bloggers bloggers kita seperti GAP, Medan Info Kita, RBF, The Flying Kick, Jefferi Damien(lama tak nampak?), Keris Putera, dam lain-lain, semoga momentum asakan ini akan diteruskan di Merlimau dan mungkin di P Klang(?)

Saya harap kita berjumpa di Merlimau, rasa nak kenal blogger bloggers, kita hanya berhubung didunia maya, tanpa bersua muka, harap dapat bersua, sebab RDE2012 berpengkalan di Melaka, harap bertemu mata ke mata, hati ke hati....

Pasti ada kilang fitnah nanti  akan dibina di Merlimau, tapi sebelum mereka beroperasi, kita akan ranapkan mereka habis-habisan....kita harus bersatu hati....

Jumpa di Merlimau nanti, Insyaallah.....Wassallam, Revolution!!!!!!!!!

Monday, January 31, 2011

Kebahagiaan Dalam Perpisahan: N Gobalakrishnan and Friends(bekas-bekas ahli PKR)

Salam Perjuangan,

Lagu ini ditujukan pada PKR, asal penyanyi ini Shahir (AF8), tapi saya dapat bayangkan, kalau N Gobalakrishnan and Friends nyanyi lagu ini, Anwar Ibrahim pasti menangis...

.KLIK KAT SINI.SELAMAT BERHIBUR

Saturday, January 29, 2011

Pesanan Ikhlas buat Pengundi di Tenang

Salam, Salam Perjuangan dan Salam 1 Malaysia,

Kira-kira 32 jam lagi PRK Dun Tenang diadakan, penentu sama ada maju atau mundur kawasan ini, ya, setelah hampir seminggu kempen dijalankan, kini menuju ke titik kemuncak, ya, macam macam cerita,
cuma pesanan saya, pada pengundi ditenang, ingat, mengundi bukan untuk hari mengundi, tapi demi generasi kita dan anak cucu kita pada masa hadapan, jangan digadaikan kemakmuran, keamanan, hanya semata-mata, politik emosi, politik fitnah


Pada pengundi juga, ambilah iktibar dari PRU 2008, kerana politik emosi, banyak kerusi BN disambar Pakatan Rakyat (kini Pakatan Rosak), dan harganya terlalu tinggi iaitu kesengasaraan, kesusahan, hilang kestabilan dan kemakmuran...lihat  saja di Selangor, Kelantan , Perak(semasa Nizar berkuasa), Kedah dan Pulau Pinang, rakyat menderita, mereka berkata "Jom Ubah, tapi bila menang, kami senang, kamu susah, apa kami kisah?" ....ingat jasa BN kerana mereka, anak anak kamu dapat bersekolah sampai keuniversiti, dapat kerja, dapat duduk dirumah yang selesa, masjid yang selesa, dapat biasiswa, macam macam ada, itulah masih tidak bersyukur lagi, siapa mereka? Dun Tenang tahu segalanya....

Apakah mahu kita mengulangi lagi Tragedi 8 Mac??? Cukuplah, beri peluang pada mereka yang benar-benar dapat memikul amanah demi agama, bangsa dan negera, bukan bila dilantik  tidak amanah dan menjadi bangsat pada golongan yang hanya menangguk di air yang keroh.....saya bersyukur kerana BN lah, saya hidup bahagia bersama isteri dan anak-anak, kestabilan, kemakmuran dan kedamaian, jadikan lah cerita sedih di Palestin jadi iktibar..mari menghargai kedamaian...

Undilah dengan lafaz Bismilllah, Undilah dengan matang dan tenang Bila nak memangkah, fikirlah, kalau aku salah pilih, nanti yang susah, anak cucu ku......Rasional, bukan Emosi......kesan dari setiap undi menentukan hala tuju anak cucu kita, maruah agama, bangsa dan negara....


Hanya 1...Hanya 1....Barisan Nasional, terima kasih BN, keranamu, kami hidup selesa, walaupun apa mereka kata atasmu, ALLAH SWT lebih tahu dan kami pohon doa agar BN diberi kemenangan walau berapa majoriti pun, asalkan pembangunan terus disinambungkan....YA ALLAH, berilah kemenangan atas mereka  yang benar, bukan  memperalatkan agamaMU demi kepentingan, pangkat, poket dan perut golongan mereka ini...(Pakatan Rosak)


Ingat kata PM "Hanya rakyat yang menentukan", namun ada harganya jika tersalah pilih....


Terima kasih kepada rakan blogger, GAP, Keris Putra, RBF, MEDAN INFO KITA, THE FLYING KICK, PAPAGOMO, TAIPING MALI, APA YANG TERSIRAT, KLBOYZ,  GELOMBANG RAKYAT  MPP, MIM, GARAM MANIS, HOUSE PK, KITA GEMPUR, AZLI SHUKRI, GERAKAN TIMUR, dan lain-lain yang menjadi inpirasi buat saya terus berkarya menyampaikan kebenaran dan yang haq, dan tiada kompromi pada yang batil..

Terima kasih, Salam Perjuangan, Salam 1 Malaysia, REVOLUTION!!!!!!


Wassallam





RDE2012 - CAN YOU HEAR IT CALLING?  REVOLUTION!!!!

Tuesday, January 25, 2011

Yes, Inspirasiku Datang Ke Tenang, Ezam!!!!(Patutlah Pakar L**** Tak Datang)

Salam Perjuangan , Salam 1 Malaysia


Semakin panas, kempen pilihanraya kecil N05 Tenang, BN semakin kuat dan mendapat sokongan maksimum, manakala Pas macam "lost the plot" siapa yang berkempen ni..Dap ke Pas, Azahar semakin popular.Cikgu Mala macam ada krisis identiti). Tengok gambar Cikgu Mala dibawah



Minta maaf Keris Putera, pinjam gambar( kesian Cikgu Mala,  sudah jadi perkakas DAP)

Tapi yang seronoknya, Inspirasi saya, Saudara Ezam Mohd Noor datang ke Labis tolong calon, Abang Zahid(cucu Arwah Pak Ghafar Baba) pun ada, dan yang paling mengejutkan dan buat Anwar cirit birit adalah antara pengasas PKR ialah Ng Yum Long yang telah  menyertai MCA, Ezam memang sangat kenal dengan beliau

Nak tahu detail?

KLIK DISINI

Harap Ezam berceramah pada kempen PRK ini, macam biasa, beliau  bantai Pas, Dap dan bekas boss dia, "punai" sihat Ekonomi negeri Selangor...

Selamat Berkempen, Revolution!!!!!!

Friday, January 21, 2011

Terima Kasih Tun, Yakin dan Percaya pada BN

Salam Perjuangan dan Salam 1 Malaysia

Ini jaminan dari mantan PM kita yang amat dikasihi


Insyaalllah, BN boleh, jadikan semamgat Manek Urai, Bagan Pinang, Batu Sapi, Hulu Selangor dan Galas sebagai penyuntik semangat , 1BN, 1SEMANGAT, 1PERJUANGAN, Insyallah kita akan perolehi 1KEMENANGAN atas semangat 1MALAYSIA!!!!
REVOLUTION!!!!!!

Perang N05 Bermula!!!!

Salam Perjuangan dan Salam 1Malaysia,

Dalam masa 10 jam lagi, penamaan calon bagi Dun 05 Tenang akan diadakan, Abang Azhar dan Kak Mala
akan bertempur dalam kempen dan penamatnya pada hari pengundian 30 Jan 2011

Revolutiones seperti GAP, Keris Putera, Tepak Bersulam dan lain-lain akan berkampung disana dan memberi info yang sahih dan benar, bukan macam akhbar  haram anak jadah dan suara keldaian dan sesak(siasah)

Perang akan bermula besok, tapi kepada BN, berkempenlah secara matang dan berakhlak, jangan ikut mereka yang otaknya tahap Gaban dan Squidward!!!, biar kempen bersih, dan sifar fitnah dan sifar hassan tantawi..

Pasti ada akan cakap bohong.....!!! Kami mendoakan agar kempen BN berjalan lancar dan Abang Azahar pasti akan menang, Insyaallah......lepas ini "roadshow" kita akan ke Merlimau dan P Klang...


BN pasti boleh, BN Menang Rakyat Senang, biar Barang Naik dari Parti Kelentong Rakyat atau Pakatan Rosak!!!!!


Wassallam, Revolution!!!!!! RDE2012!!!!

Thursday, January 20, 2011

You'll never walk alone..satu dedikasi

Salam Perjuangan.....


Ini lagu inggeris, tapi liriknya amat mendalam, saya tujukan lagu ini khas untuk mereka yang berjuang mempertahankan hak dan keadilan, walau diancam, dipulau, dihina dan difitnah, namun mereka tidak sekali menyerah, buat Datuk Khusrin, Ummi Hafilda, Saiful Bukhari, Badrul Hisham(ADUN P Klang), You'll never walk alone, memang lagu ini lagu bola, tapi ada maksud tersendiri, kita tidak bersendirian!!! Ingat, Allah bersama kita!!!

KLIK DI SINI.SELAMAT BERHIBUR

Salam Takziah....

Salam 1Malaysia dan salam perjuangan....


RDE2012 mengucapkan takziah kepada keluarga Allahyarham Datuk Mohammad Hidhir Abu Haasan  diatas pemergian beliau, beliau telah banyak berjasa keatas kawasan Merlmau, semoga Allah mencucuri rahmat ke atas beliau...
Al Fatihah,,,

Mungkin ada PRK yang kedua selepas ini...

Wassallam..

Wednesday, January 19, 2011

Pelabuhan Klang, Tenang, Are You Ready?????

Salam Perjuangan, Salam 1 Malaysia


Tadi semasa saya pulang dari bekerja, saya mendapat tahu yang BN menamakan calon nya....Azahar Ibrahim, calon tempatan untuk PRK 05 Tenang, bunyi nama macam Ketua Pembangkang P Pinang, Datuk Azhar Ibrahim nampaknya BN membuat pilihan yang tepat setelah DS Najib memperhalusi calon ini dan semua setuju yang Azahar calon yang sesuai.....!!! local pulak tu, lawan dengan bekas Guru tunggangan Pas.....

Tapi yang mengejutkan saya, Speaker DUN Selangor, Cheng terkencing tu, mengistiharkan DUN P Klang, kosong pasal Abang Bad tak hadir sidang selama 6 bulan, apapun BN sudah bersedia, semangat dari kemenangan di Parlimen Hulu Selangor akan terus menjadi inpirasi dan motivasi untuk merampas semula kawasan dun ini, walau Parlimen Klang di kuasai oleh Charles Santiago dari DAP..

Allright bloggers, RDE2012 sedia bersama gempur Tenang dan Pelabuhan Klang, kekalkan Tenang dan rampas kembali Pelabuhan Klang!!!!!!!

REVOLUTION CALLING!!!!!!. ARE YOU READY?????????

Sunday, January 16, 2011

RDE KEMBALI!!!!

Salam, Salam 1 Malaysia dan  Salam Perjuangan...

Alhamdulillah, RDE dah kembali berkarya, dan Insyallah, kali ini lebih keras dan mantap lagi karya RDE..

Kunyit! Panas Berapi!(macam House PK) dan kali ini kebetulan pula, tak lama lagi ada PRK Dun Tenang,


Dan sejak RDE berehat, kak Ummi kita dah buat serangan balas terhadap Al-Munafiqun Numero Uno Malaysia setelah bertahun menyepi....dan seperti biasa Khalid Ibrahim dan kuncu kuncunya masih melakukan kerosakan di bumi Selangor, dan Pas, kerana nak menang DUN Tenang, minta derma, kononnya nak bantu calon, tapi yang kuat sapu derma siapa???

Nik Aziz nak berhenti? berhenti apa....makin merapu betul orang tua ini....

Apapun, saya dah balik, Wassallam...Revolution!!!!!

Sunday, January 9, 2011

Undur Diri Buat Seketika

Salam Perjuangan..

RDE2012 akan berhenti seketika, kerana saya akan menjalani "pembedahan" dan saya akan kembali dalam masa seminggu, jadi tak dapat buat artikel....terima kasih...namun setelah saya "pulih", blog ini akan panas lagi...
perjuangan perlu diteruskan......

Sekian, Terima kasih
...REVOLUTION!!!!!!!!

Wassallam.

RDE2012

Friday, January 7, 2011

Pencacai Pas Yang Fitnah Pak Rais

Salam perjuangan...

Akhirnya kebenaran membenamkan kebatilan, Pak Rais tidak bersalah....ini memang kerja pembangkang
yang jalankan kilang fitnah mereka

Nak tahu siapa kepala yang fitnah Pak Rais.....???

KLIK DI SINI

Memang dia pencacai  dari PAKATAN FITNAH..!!!

Hidup Pak Rais.....!!!!

Thursday, January 6, 2011

Raja Pasir Kantoi!!!!!

Salam Perjuangan,

Benarkah Anak derhaka itu dicekup polis? Khabarnya memang dia dicekup polis, kasi terajang dia ini, kurang ajar dengan Sultan, dahlah mengutuk SUK baru, lu ingat lu siapa, Mie Pasir...????


Baru kau kena penangan aku..hahahahahahahha!

Nak Detail

KLIK KAT SINI

Dan....


DAN DISINI

Wednesday, January 5, 2011

Time Magazine mengkitiraf Khusrin....!!!!

Salam Perjuangan,

SUK Selangor di iktiraf Time Magazine.......tahniah datuk, kami rakyat Selangor merasa gembita dengan perlantikan Datuk, biarlah Pakatan Rosak memulau Datuk, tapi kami menyokong, kalau Datuk jadi menteri besar, Datuk lebih 100 kali baik dari Khalid Ibrahim....

Nak tahu pengiktirafan Time Magazine?

KLIK DISINI

Nasib baik bukan Washington Post..nanti melalak Si Mahfuz tu..katanya Khusrin perkakas pada Yahudi!!!

Hidup Khusrin!!!!!

Tuesday, January 4, 2011

Isu Khusrin dan Suhaimi..pencacai PR mula marah marah

Salam Perjuangan..

Selepas saya buat artikel pasal minta KDN mengambil tindakan ke atas Raja Pasir, Suhaimi Shafie...ada lah yang marah marah terutama pencacai pencaci Pakatan Rosak, kononnya Umno yang bersalah dalam Isu ini, oh,macam macam dia cakap, Khusrin ini boneka dan perkakas pada Umno/BN....saya nak tanya yang pencacai PR tu kat kelantan, kedah, SUK dilantik kerajaan pusat, Nik Aziz tak bising, Azizan tak bising pun...ini Khalid Ibrahim yang bising bising kenapa???? Macam nak "cover something"!

Soal nak lantik atau tidak SUK, ini hak kerajaan pusat,Sultan Selangor kata OK....ini baru PR memerintah nak masuk 3 tahun, macam macam dia merungut....nak pilih SUK ikut selera kamu semua.....inilah fikir pakai kepala lutut...saya nak tanya pencacai PR, kamu tahu apa?

Sudahlah, cukup, kawan kawan kamu dari PR, ramai yang dah keluar...jangankan ahli biasa, MP dan ADUN ramai dah keluar, macam Zul Nordin, Zaid Ibrahim dan lain-lain, RPK pun dah berani lawan pakatan..

Abang Hisham, do something dengan makhluk perosak ini!!!!

Salam perjuangan,

KDN, please arrest this guy, for insulting Sultan Selangor.....kalau boleh ISA kan.....inilah makhluk ciptaan
Pakatan Rosak yang terbaru.....tolong berkas dan hadapkannya ke muka pengadilan!!!!


Rasa nak ludah raja pasir ini..ptuiiiiiiiiihhhh!!!!

KJ akan menjadi perkakas Pas?

Salam Perjuangan,

Saya terkejut dengan kenyataan Ketua Pemuda Umno, Tuan Haji Khairy Jamaluddin yang dia tidak akan mempertahankan jawatan nya sebagai MP Rembau pada PRU yang ke 13 akan datang

Dan Pas seperti mahu menangguk di air yang keruh....Pas cuba melobi KJ agar, menyertai Pas..betul kah?

Kalau benar, Pas akan menjadikan KJ sebagai perkakas untuk kepentingan politik mereka.

Soalannya.. Tuan Guru Hadi mahu ke? Nik Aziz @ Wali Selipar mahu ke? Husam mahu ke? Din Ayub@ Din Puduraya? Mahfuz? Ustaz Zizan @ Taichi ?

Nak detail?

KLIK DI SINI!

Harap KJ jangan di perkakaskan oleh Pas, nanti Anwar pun tumpang seronok!!!

Monday, January 3, 2011

Tindakan Tatatertib keatas lelaki Ini

Saya meminta pihak TV3 mengambil tindakan tatatertib  pada kakitangan ini..

Kerana dia kurang ajar pada bangsa kami, kami tidak berkompromi sama sekali...kita bukan anti bukan Melayu, kita bersahabat dengan mereka, cuma mereka perlu  menjaga tatasusila sebagai rakyat Malaysia.


KLIK DISINI

Mari Sokong Khusrin

Kita sokong SUK baru kita, walaupun Pakatan Rosak Tak Suka.........., tapi kami suka....bukan macam Khalid dan kuncu-kuncunya yang keparat terutamanya Mie Pasir..., kau memang nak kena ISA!!!!

Hidup Khusrin......!!!!!!!!

Istihar PERANG terhadap manusia ini!!!!

Saya minta para bloggers mengistiharkan perang terhadap manusia ini, kerana dia kurang ajar pada sultan, dah lah dia sapu pasir, dengan Sultan dia nak lawan, kau ingat kau siapa????????


Nak kenal siapa dia, lihat gambar ini, kalau lah ada upaya saya, rasa nak ludah manusia ini










Nak tahu kenapa saya istiharkan perang??

KLIK DI SINI

DAN KLIK LAGI DISINI

Allah pelihara Sultan kita, SUK baru kita

Ya Allah, kami rakyat negeri Selangor ini memohon pada Mu, agar di pelihara Sultan kami, dari fitnah dan kata kata nista pengkhianat-pengkhianat yang mahu menjahanamkan dan merosakan bumi Selangor ini....

Ya Allah, kami juga memohon agar dipelihara dan dilindungi SUK kami  yang baru dari fitnah dan hinaan mereka yang mengkhianati dan menjahanamkan negeri kami ini, yang kami cinta.

Amin, Ya Rabbal A'lamin...


Hidup Khusin........kami bersamanya...







DAULAT TUANKU!!! ALLAH LANJUTKAN USIA SULTAN KAMI!!!!