Thursday, March 10, 2011

Brader Saifuddin nak jumpa bloggers?? Boleh tapi..

Salam Perjuangan...

Terima kasih pada GAP kerana info terkini, apa? Saifuddin Abdullah nak jumpa bloggers pro-bn malam ini?
Sudah ludah, jilat balik??? Lepas dia ancam nak balun kami, dia nak jumpa???? Kalau mati hidup balik pun kami tak nak jumpa.


Apapun, sebagai orang Islam, kita hormati hak Islam, bila orang jemput, kita datang, Ya, tak ada masalah, soal nak sogok dengan duit itu hal lain, manalah Saifuddin berani nak buat macam itu, sekarang SPRM have no mercy, beri rasuah, tangkap tak kira siapa.Kita bersedia berjumpa dengan Saifuddin tapi ada syaratnya...


Saifuddin kena minta maaf secara terbuka pada blogger kerana nak balun kami, beliau kena menyatakan pendirian dan sebab kenapa dia sokong buku jin-gay itu, ? dan satu lagi, stay away from Anwar...!!!
Kami tak minta apa-apa dari Saifuddin, cuma dia adalah wakil rakyat dan menteri dalam kerajaan, dia harus menjalankan tanggingjawab yang diamanahkan oleh kerajaan, bukan jadi perkakas pada Anwar, kenapa harus Saifuddin bersengkongkol dengan pengkianat no 1 negara? Apakah Saifuddin terhutang budi pada  Anwar?Saifuddin kena belajar dari Ezam  dan mantan ahli PKR yang Anwar hanya memperalatkan beliau..

Semoga Allah memberi pertunjuk pada manusia yang bernama Saifuddin Abdullah ini, Saifuddin harus mengiktiraf peranan Blogger Pro-BN, bukan hentam secara membabi buta sahaja, saya pun rasa terbakar bila Saifuddin cakap macam itu, berubahlah Saifuddin, sebelum Najib tahu dan dia akan 'ubahkan' kamu,

Kami tegur kamu kerana sayangnya  kami pada  Barisan Nasional  dan Anwar akan kami lawan habis-habisan!!!

Sekadar meluah perasaan kami, maafkan kami Datuk Saifuddin, ini untuk kebaikan bersama..

Wassallam, Revolution!!!!

1 comment:

vulcan933 said...

saifuddin is idiot.unqualified as deputy minister.go and clean your toilet