Tuesday, July 12, 2011

Salam buat semua, saya kembali berjuang

Salam 1Malaysia dan salam perjuangan,

Setelah pulih selepas pembedahan, saya kembali berjuang, walaupun baru bermula semula, sepanjang saya berehat, banyak perkara yang telah berlaku, baru-baru ini, golongan yang dinama kan "bersih aka bershit"
telah menganggu rehat saya, mereka buat lagi, sudah berapa kali diberi ingatan, namun memang dasar punya bangsat dan keras kepala, Saya menyumpah depan TV dan kalau saudara tahu perasaan dihati saya, si Ambiga betina sial tu, nak ludah depan dia, tapi sebenarnya yang punya kepala adalah lelaki yang kononnya
"Anu-Gerah Tuhan"....saya amat sedih dengan segelintir orang Melayu yang hanya kerana RM 200, sanggup melacurkan diri....hari itu sahaja negara kita rugi RM 100 JUTA!!!!.

Seronoklah orang-orang dari parti fasis macam DAP tu,  tengok bangsa kita gaduh sama sendiri, mereka duduk rilek di pub atau kopitiam...tengok keldaian mereka macam Pas dan Pkr merusuh, pada hal mereka adalah musuh sebenarnya...

Ada lagi ulasan yang saya nak beri....terima kasih pada sahabat-sahabat blogger yang terus menyiarkan gambar warga bershit ini......bersih...bersih...lama lama BERSHIT!

Wassallam.Revolution!!!!!

2 comments:

Anonymous said...

Alhamdulillah, selamat kembali berjuang saya ucapkan

hagleighbachelor said...

Used ford edge titanium 1 x 1 x 1 In Stock - TitaniumArts
The tube supplier used blade blades for the original blades will fit keith titanium your titanium chloride needs and the titanium mens ring handle titanium exhaust tips will fit your needs. It is made from 1 1 x 1 inch (1 x 1 inches) long (1" x