Tuesday, January 4, 2011

Abang Hisham, do something dengan makhluk perosak ini!!!!

Salam perjuangan,

KDN, please arrest this guy, for insulting Sultan Selangor.....kalau boleh ISA kan.....inilah makhluk ciptaan
Pakatan Rosak yang terbaru.....tolong berkas dan hadapkannya ke muka pengadilan!!!!


Rasa nak ludah raja pasir ini..ptuiiiiiiiiihhhh!!!!

8 comments:

Anonymous said...

makhluk perosak ? UMNO la makhluk perosak yang telah menjahanamkan imuniti raja-raja. kenapa tak disumbat ke dalam penjara aje orang-orang UMNO itu ?

Anonymous said...

yang merosakkan pentadbiran kerajaan negeri ialah kerajaan pusat BN meletak kusrin keldai tua tunggangan UMNO untuk memporak porandakan kerajaan negeri.

Anonymous said...

semua orang tak kira politik atau kebaynakan ada hak untuk bersuara. x kan disebabkan oleh menyatakan ketidak setujuan ke atas istana terus dilabel sebagai makhluk perosak ??? inilah dia mentaliti UMNO yg berlagak jadi juara istana tetapi dalam masa yang sama melunturkan kuasa istana dengan membuangkan imuniti raja melayu serta menjual bangsa melayu. PEGI MAMPUS UMNO..!!!

Anonymous said...

sebenarnya PR bukan menentang istana, cuma tidak setuju bila istana digunakan oleh UMNO untuk meletakkan kusrin menjadi tali barut. yang menyeret istana ialah UMNO. ini pernah berlaku dulu di kelantan, terengganu, perak dan sekarang di selangor. UMNO ingat rakyat bodoh, tetapi rakyat nampak permainan kotor BN ini.

Anonymous said...

betul kata orang atas itu. dengan mempergunakan sultan selangor untuk endorse perlantikan kusrin, BN telah mendedahkan istana kepada rasa tidak puas hati rakyat selangor yang telah menjadi penyokong PR. ini semua salah UMNO.

Anonymous said...

terpulanglah pada saudara, you boleh cakap apa pasal umno...tapi siapa yang bela bangsa..PKR? DAP? , saya cabar saudara bukti kan dakwaan saudara!!!

Anonymous said...

Abang Hisham mana berani nak ambil tindakan, lebih-lebih pun amaran je..

Ular Menyusur Akar said...

Apalah budak-budak bodoh kat atas nie. Apa kau ingat Sultan tu bodoh tak lulus SRP macam Mahfuz, sampai boleh di gunakan oleh UMNO? Kat mana kau belajar.

Dah jangan tunjuk pandai tetapi nampak kebodohannya.

agbr47: Sultan bertindak berdasarkan perlembagaan negara. Sila baca kenyatan akhbar Istana Selangor oleh Dato’ Haji Mohamad Munir bin Bani Dato’ Lela Bakti
(Setiausah Peribadi kepada Baginda Sultan Selangor)