Friday, June 10, 2011

Saya Berehat selama sebulan.

Salam Perjuangan,

Saya baru menjalani pembedahan, membuang buasir kerana ada jangkitan dan saya sekarang sedang berehat dirumah selama 1 bulan, buat masa ini, saya tidak dapat posting artikel kerana saya masih belum pulih, namun saya akan kembali, Insyaallah, saya tak nak fikir pasal politik masa ini, sebab saya mahu sembuh dan sambung bila sampai masanya.......

Semoga sahabat bloggers yang lain meneruskan perjuangan kita, untuk mengusir unsur fasis, komunis, pemimpin macam anwar, nik aziz, lim kit siang dan lain-lain dari bumi kita ini......

Sudah cukup disini, kita akan bertemu lagi.....

Sekian, Wassallam.Revolution!!!!

2 comments:

Gerakan Timur said...

Salam,

Berehat semoga cepat sembuh hendaknya.

Kami akan berjuang tanpa henti.

Selagi hayat dikandung badan...

pacat said...

selamat berehat!