Saturday, January 1, 2011

Salam Tahun Baru 2011, Azam Baru, Semangat Baru

Salam 1 Malaysia, Salam Perjuangan

Sudah 13 jam 30 Minit, kita berada di tahun 2011

Kita mulakan langkah baru, azam baru

Punya azam, punya kekuatan untuk berjuang demi negeri kita yang tercinta Selangor Darul Ehsa

Tahun baru ini, kita bangkit, demi maruah, demi negeri kita..

Ya Allah, selamatkan negeri kami dari tangan tangan pengkhianat dan perosak perosak dan golongan munafiqun

Terima kasih pada rakan blogger saya seperti GAP, Medan Info Kita, RBF, Keris Putera, Kita Gempur, The Flying Kick, House PK, Suara Rakyat Selangor, 2057, Gerakan Timur dan yang lain-lain kerana kita sama-sama berjuang demi negeri kita.....

Terima kasih pada seseorang yang menjadi ilham dan inspirasi saya, iaitu Senator Ezam Mohd Noor...teruskan berjuang saudara...

Wassallam, Revolution!!! Can you hear it calling? Revolution!!!!!

Salam Perjuangan

RDE 2012



Terima kasih

1 comment:

d said...

Salam Peerjuangan,

JUTAAN TERIMA KASIH kerana mengunjungi blog saya.

Saya telah linkkan blog anda..

Harap dapat juga linkkan blog saya agar perjuangan kita dapat disebarkan demi kebenaran..

Salam,

Melayu CinDia
Blogger Gelombang Rakyat.