Wednesday, April 14, 2010

Mukadimmah satu Introduksi

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia.

Maaf kerana tertunda nak buat permulaannya. Maklumlah commitment pada kerja dan keluarga, namun saya sempat mencuri masa, bukan mencuri pasir, macam keparat PR tu,tujuanm saya membuat blog yang tak seberapa ini kerana atas kesedaran dan prinsip satu perjuangan, sejak Selangor di perintah oleh pakatan fasis, sudah tak seperti dulu, saya adalah anak jati Selangor dan sekarang hidup dalam "buangan" di Melaka, dan saya bersama rakan rakan kelahiran Selangor bersatu untuk menumbangkan kerajaan fasis.

Saya akan terus menulis sehingga perjuangan untuk merampas Selangor dari pakatan fasis berjaya, saya minta bloggers yg lain dapat membantu saya, dan terima kasih kepada rakan-rakan bloggers seperjuangan seperti GAP, Keris Putera, Unspinners, Taiping Mali, Gomo, Senjaliza, DET, RBD, x-pkr, Pusaka Ayahanda, House PK, Apa yang tersirat dan lain-lain yang pro-kerajaan kerana menjadi inspirasi saya, juga kepada seorang insan yg bernama Ezam Mohd Noor yg sentiasa berjuang.

Selamat Berjuang,Can you hear it calling? Revolution!!!!!

Wassallam, dgn Bismillah, laman Blog RDE2012 di aktifkan dengan rasminya

"Revolution Calling!!!" End the Fascist Regime of Pakatan Rakyat!!!!

No comments: