Thursday, April 15, 2010

Azmin "Menopause", Anwar "Lost the Plot"

Baca ini,ini saya memetik dari laman X-PKR...

1. SAH! Azmin merajuk dengan AnWAR lantaran calon pilihan Azmin tidak dipilih oleh AnWAR. Banyak blog telah melaporkannya. Bangkai gajah tidak boleh ditutup dengan pelepah kelapa. Alasan konon Azmin tidak hadir ketika pengumuman Zaid oleh AnWAR jelas PKR sekadar mahu memperbodohkan masyarakat umum.

2. Apa kejadahnya Azmin sibuk nak buat persiapan PRK Sibu. AnWAR sendiri umumkan DAP yang akan bertanding di Sibu. Adakah Azmin ahli bersekutu DAP? Apakah Azmin mahukan PKR bertanding di Sibu? Kenapa juga AnWAR harus tergesa-gesa membuat pengumuman mengenai Sibu? Ada hal ka?

3. Jika kerusi yang dikosongkan oleh PAS, AnWAR pasti membiarkan budak-budak PKR 'menuntut' dulu kerusi berkenaan sebelum tampil dengan lagak hero tamilnya menyelesaikan masalah. Kuala Terengganu, Bukit Gantang hatta Bagan Pinang membuktikannya. Ini kali pertama libatkan DAP dan senarionya berbeza.

4. Apakah AnWAR dilanda sesuatu? Apakah emosinya tidak stabil? Info dalaman yang diterima menyatakan AnWAR sejak kembali dari Dubai sebelum umumkan nama Zaid, emosinya tidak stabil! Dalam mesyuarat cepat sangat melenting. Azmin pula dilaporkan telah tidak hadir ke beberapa mesyuarat penting sebelum ini.

5. Menurut beberapa teman, prestasi AnWAR 1-2 hari ni juga tidak memberansangkan. Bagi yang tahu AnWAR, ceramah malam tadi di Hulu Selangor adalah jawapannya. Ceramah AnWAR seperti tiada 'ummph'. Ucapannya tidak lancar dan tersekat-sekat. Adakalanya beliau tersasul dan kelihatan seperti tiada fokus.

6. Apakah 'merajuk' Azmin mengganggu minda AnWAR? Begitu istimewa sekali Azmin di mata AnWAR hingga keadaaannya begini? Kerja kuat Zaid Ibrahim, Saifudin Nasution dan beberapa orang lagi kaki bodek PKR tidak mampu mengubat lara di hati AnWAR. Hanya 'kemunculan' Azmin shj yang mampu mengembalikan 'semangat' AnWAR.....

Sekian.


Komen RDE2010: Azmin dan Anwar akan kantoi tak lama lagi....

Terima kasih pada X-PKR, maaf, saya mengambil artikel saudara, jangan marah


link : http://x-pkr.blogspot.com/2010/04/azmin-periodemosi-anwar-yangtak-stabil.html

No comments: